bilder! sommaren 2010, söderköpings glasscafé

hej på dig!
just nu sitter jag och kollar på ett inspelat program, jag tror det hette typ: idol 2010- vägen till finalen..

vad har jag gjort idag då ? jo jag har varit i skolan, massa lektioner, och sen är vi hade slutat och skulle iväg på dansen så gick bussen 13.53 , och vi sluta 10 i, så det va bara att springa, egentligen så hann vi inte men busschaffören såg att vi sprang så han stannade iallafall, snällt va? :)

men nu ska jag fortsätta kolla:D



min glass,  love it!



hahahhahha




fin utsikt va? det var härligt att sitta på berget och bara kolla ut över staden :D

och vet ni filmen madicken, det finns en film där hon går till torget med alva och elisabeth och sen på vägen hem går hon förbi en liten affär, tog kort på den när vi va där,på bild här nere:



det var iallafall någon som sa det till mig när vi gick förbi där :)

 och håll med om att det här liknar stället när dom gick till doktorn när elisabeth hade fått en ärta i näsan:


elr är det bara jag som inbillar mig, haha hoppas inte det, hejdå ! kram:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0