dags för pensionärs jävlar, HAHAHA

hej på er.. just nu kanske jag skriver det  sista inlägget i år, men det kommer säkert ett imorn om jag hinner också, det här året ha varit lite upp och ner, det har självklart hänt massor av roliga saker men också sånna som va jobbiga (t.ex operationen) ..fast 2010 har endå vart ett riktigt bra år!! men 2011 blir nog ännu bättre hoppas jag! elr tror jag faktist!

ja ni, imorn är der sista dagen på det här året , det är nyår!! det kommer bli riktigt kul tror jag
matilda kommer hit på morgonen, jag ska fixa hennes hår och lite sånt, och sen på kvällen firar vi med några grannar,  men nu på tal om idag..
jag har varit med matilda , vi har kollat på film och spelat något himla kul tv-spel, man såg ju ut som en idiot som hoppade runt i rummet, det var något spel som man själv fick styra peronen i tv-spelet hahah, men det var i allafall grymt kul!! så den här dagen vart riktigt lyckad, hehe

nej nu blir det ett par avsnitt av pensionärs jävlar , så jäkla kul !! HAHAAHA

hejdå ha det bäst!!
bilder får vi ta imorn !! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0