fin bild va?

hejsan
förlåt ! jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag vart nyss klar med pluggandet så vill helst bara göra ingenting! så jag skriver bara lite kort!

och jag måste bara säga en sak!

Linnea jag kommer verkligen att sakna dig här i björkhaga, hehe det låter som att du ska flytta till en annan stad elr ett annat land, men jag kommer endå att sakna dig på morgonen när vi ska till skolan, tur att jag har kajsa då :) men jag hoppas att du får det bra där du ska bo! puss
kolla in hennes blogg här - www.linneasoderback.blogg.se , den är fin! :)

hejdå!
och så avslutar vi med en riktigt seriös bild på mig tyckrja! ha det bra





Kommentarer
Postat av: linnea

åh va söt du är!

jag kommer verkligen sakna björkhaga, dig och alla andra! men jag kommer vara här endå (hemma hoss dig) thihihih PUSS

2010-12-18 @ 15:39:29
URL: http://linneasoderback.blogg.se/
Postat av: emelie

bara tre ord: jag saknar dig (jätte mkt)

2010-12-24 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0