dansuppvisningen

hej, har verkligen inte haft tid att blogga idag, har haft fullt upp hela dagen.
för att idag har vi haft dansuppvisning!!! det var skitkul!! den roligaste dansen var nog den som jag, frida, eve, lovisa och becca dansa :) haha, men man var jäkligt nervös innan, gud så jobbigt det var typ dem sista 5 min innan det började, men sen så fort låten började och när dansen drog igång så släppte nervositeten , skönt de! :)
men nu ska jag ta och kolla på robinsson, hejdå ! :D och ha det bra, imorn ska jag och mamma fixa med julgranen och tomtarna, mys,mys! och baka kola, mumms! vi höres!



här är en bild på mig och sara från julen 2009
ÅHHHHHH jag vill ha julafton :P puss,bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0