igår och idag ! :)

hej, nej nu har jag inte bloggat sen julafton, så nu är det dags!

jag har hunnit med en del sen sist, bland annat shoppat massa och spelat mycket spel med wilma haha, vi satt och spelade något spel som wilma hade fått i julklapp (spelet heter- A-Ö) och sen kom jag på att jag hade en hel låda med spel, så hela kvällen spela vi spel, typ till 00.00, hahah , yey!!

och idag så har jag varit ute på stan fårn 11-16, och kollat runt i butikerna.
men det var lite svårt att hitta något eftersom att affärerna var fullproppade med folk som trängdes.
men det var mysigt iallafall, wilma köpte en jättefin munktröja och ett par ljuslila mjukisbyxor
och själv handlade jag ett par knallrosa mjukisbyxor, två tröjor och ett linne...

bilder från bambo och stan: (tyvärr var det mörkt där inne så bilderna vart sådär)


MATEN !





och här är bilder på mina byxor och det wilma handlade.
(bilder på tröjorna kommer när jag har på mig dom elr senare idag)

(byxorna är mkt mer rosa i verkligheten)
- köpta på cubus för 100 kr, (kostade förut 199)


wilmas:
-byxorna är från cubus 149 kr ,(ej rea)
-munktröjan är också från cubus 99 kr, förut kostade den 199 kr

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0