stockholm!

hejsan.
idag jag inte kunnat blogga idag inte ens en mening.
för att imorse var det bara att gå upp äta lite frukost packa det sista och sen satt man i bilen med två timmars bilresa framför sig.
men nu har vi varit i stockholm sedan 12 idag.
först när vi kommit fram, (bor hos mammas kusin) åt vi lite.sedan åkte vi till ett ställe, där var det födelsedagsfest eller vad man kan kalla det.
så jag kom hem till mammas kusin för en stund sedan, det var god mat .. och efterätten var god, men det finns nog inte så många äckliga efterätter :)
så nu sitter jag här.
men imorn blir det shopping!
visar vell upp lite någon gång, när man är här i stockholm har man ingen stor lust att blogga.
men det hoppas jag att ni förstår, det kanske blir fler inlägg imorn, men troligen inte vi får se.
hejdå och dröm sött
godnatt
emelie



har inte många bilder på denna dator, men den hära får duga, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0