skolavslutning, mat, glass och lite mer

hej alla..
jag tänkte visa lite bilder från skolavslutningen..
bilder säger mer än ord så "titta och njut" tihi..
jag kan berätta också under varje bild.
här får ni:



såhär såg jag ut..
jag vet att jag inte har dom skorna jag visade tidigare, men det vart lite ändringar :)



jag,linnea och frida.. haha jag blundar lite fint där!



rebecca        linnea      evelina       isabelle     frida              lovisa
SÖTISAR



och en sista bild från skolavslutningen på världens gulligaste rebecca..


och lite om efter skolavslutningen :)
först så åkte jag linnea och kajsa hem för att äta pengar.
sen åkte vi buss upp på stan, rebecca var också med.
på stan åt vi på kinamuren, kinamat mums!
sen åt vi glass och jag köpte körsbär och kajsa jordgubbar.
sen träffade vi några fler också..


             rebecca              kajsa                              linnea

hejdå och ha en härlig eftermiddag ute i den varma solen.


Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAHAHHAHA



har vi ätit pengar? vad söt du är! ;)<3

2010-06-11 @ 20:17:56
URL: http://linneasoderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0