shoppingDAG

hej på er..
jag har inte kunnat blogga idag.
har varit ute på stan (i stockholm med mamma, susanne och johanna) sedan elva imorse kom hem nyss,
men kul har det varit, shoppat loss riktigt ordentligt :)
men jag orkar inte visa upp allt nu, nu får se det någon gång, när jag andvänder det.
jag är ganska trött nu , vi var ju ca 8 och en halv timma på stan. vi åt på pizza hut, det ät gott där :)
åker hem imorn, men jag har inte hemlängtan, det är kul att vara här.
men lite av grejerna som jag köpt kan jag ju skriva upp:
-klocka svart med "diamanter" (inte äkta)- från uro pen
-en stor mimmi t-shirt- från H&M
-en tunn "jacka" jag vet inte vad jag ska kalla det men en blandning mellan jacka och cardigan-från H&M
-en svart stråväska- från åhléns
-vita cykelbyxor med spets- från gina tricot.
det kanske var hälften av allt jag handlade, men snart ska vi äta.
hejdå och ha det så bra så länge, vi hörs
emelie




vi stannade och åt lite klass, ont i fötterna hahah,hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0