sofia,emelie och matildas dag och bilder

hejsan på er..
idag har jag verkligen inte haft tid att blogga, har gjort saker hela dagen.
först så åkte jag till doktorn klockan 9 på morgonen, sen åkte jag till matilda var där en stund innan vi drog upp på stan.vi kollade runt lite sedan mötte vi sofia.
när vi mött upp henne gick vi in på McDonalds och åt mat och glass.
sen gick vi till korthuset och löste ut mina trisslotter och jäklar vilken tid det tog för hon i kassan att kolla på trisslotterna och plocka frem en hundralapp, hon öppnade och stängde den dära kassalådan 4 eller 5 gånger.
och så retades jag och sofia lite och köpte en godipåse med en godis i var , hahahha...
sen gick vi till gina tricot, jag köpte en sak idag. en collage/baseball jacka, jättefin ni får se den imorn, ROSA!!
när vi kom hem tog vi massa kort här får ni lite att kolla på:




















det var allt, eller nej finns massa mer, men jag måste sova nu.
godnatt och dröm sött

emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0