min dag och 2:årig rökare

hej, idag är det ännu en dag hemma, jag är pigg och glad, men har lite ont fortfarande efter operationen.
men hela klassen skulle på klassresa och jag fick inte följa med för min doktor.
för att jag inte fick anstränga mej och då är det nog inte så bra att gå en mil med en tung ryggsäck och tält uppe i kilsbergen och sedan sova där en natt och gå tillbaka igen sen, synd men jag får iallafall gå på skolavslutningen..
jag hade inte tänkt göra så mycket idag kanske sola lite och äta isglass, kolla på tv, mysa med katterna och ungefär så!

men nu över till annat :)
men vet ni att det finns en bebis i indonesien som är 2 år och beroende av rökning?,
han röker 2 cigarettpaket om dagen, och om han inte får cigaretter så blir han arg och slår huvudet i väggen.
stackars den lilla killen , han fick sin första cigarett vid 18 månader, hans pappa verkar inte tänka på hans liv tycker jag eftersom han fick sin första cigarett av sin pappa.
inte bra hoppas dom kan få honom att sluta, tycker synd om honom han har svårt att gå och tar sej fram på en röd leksaksbil :O helt sjukt..



hittade bara en bild på han.
källa: aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0