ÄNTILIGEN SOL


nu kommer ett långt inägg..
i lördags åkte jag,mamma,pappa och wilma till stockholm.vi skulle på 50-års-fest
precis när vi kom dit vart de typ lite panik, vi skulle tydligen åka direkt,
så på med ''finkläder'' och sen iväg, tog typ 10 minuter att åka dit.
sen satt jag och wilma typ i en soffa i två timmar innan det börja och gjorde ingenting!! JOBBIGT
sen klockan 6 så kom alla. sara också så kul!, men vi gjorde inte mycke.
gick runt,spela något skrivspel,åt och så.. sen vart jag och wilma tröttaoch sara åkte.. så vi satt mest och sega.
men sen körde viktor (min syssling) hem mig,wilma och johanna. ja och wilma läste litte sen sommnade vi.

idag typ vid 11.00 åkte vi från stockholm till västerås, där käka vi MCdonald och shoppade lite.
och nu har vi kommit hem för några timmar sedan, nu har jag inge mer att säga så hej med er/ emelie

kanske inte så intresant men,men.. nu ska vi ut och hoppa studsmatta i SOLLLLLLLLLEN. bye

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :D

2010-05-02 @ 20:15:38
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0