godnatt från trött emelie






jag vart så sugen så att jag inte kunde låta bli! men de var det värt, gott.
godnatt det här vart nog sista inlägget men:

lite om dagen:
först vakna jag utan att behöva bli väckt av väckarklockan,så skönt att få sova ut nu när man är lite ledig och så.
slöa runt lite till ca halv tolv sen tvätta håret och fixa sig, sen gick jag en stund till wilma,
efter någon timme så åkte jag mamma pappa wilma och olivia till bamboo, gud det är så gott.
efter så har vi bara segat lite framför datorn och spelat kort,
men nu är jag trött en härlig dag har jag framför mig imorgon.
jag har namsdag idag och mina kompisar rebecca,kajsa,linnea och lovisa också så grattis till er...
och mig hhahah..
kram och dröm sött.
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0