gott med pizzasallad :)

hejhej,
imorse vart det lite stressigt, eller nej jag hann med allt som frukost och fixa mig och sånt,
men när jag skulle cykla iväg såg ja att mina nycklar inte låg i väskan och ingen annan stans heller.
så jag ringde mamma kanske 5-6 gånger men hon svarade ( hon var på jobbet ) men tillslut fick ja tag på henne.
hon hade mina nycklar på jobbet.
så jag tog pappas cyklel och i skolan låste dom upp mitt skåp, jag fick lägga alla böcker i linneas skåp, TACK!
annars har dagen varit helt okej.
nu har jag kommit hem för en och en halv timma sen, varit lite m.ed wilma.
just nu sitter jag här vid datan och äter pizzasallad, det är gott
ha en bra kväll
emelie


på bilden är det min goda pizzasallad.. som mamma gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0