härlig och solig dag




hejsan, har precis letat fram det största glaset vi hade hällt upp bubbelvatten och rotat fram en isglass i frysen mums...
idag har det varit en sååååå bra dag.
först var det skolan som varje dag, helt okej...som vanligt gjorde vännerna dagen ännu bättre.
när vi cykla hem, eller kajsa skjutsa mej för att hon hade ingen cykel men det hade jag och då skjutsa hon mej, för att... jag vet inte, men iallafall så var det så varmt att man kunde cykla i linne, HÄRLIGT.
sen sen när man väl va hemma så var jag med lovisa kajsa wilma och tallkotten :)
kom nyss in.
skulle blogga förut med internet funkade inte,
men när jag kom hem satte jag på mej "cykelbyxor" hehe och ett linne.
se bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0