härliga,underbara,varma,vackra,soliga väder

hejsanhejsan.
sorry men jag hann inte blogga igår hade fullt upp så här kommer lite smått och gott från igår,
börjar med attberätta om dagen igår :
först började vi klockan nio med att cykla till karlslundskolan där vi skulle möta klassen.
sen så cyklade vi och kolla på stenar, någon bäck,gick tipspromenad och fikade.
sen fick vi sluta klockan TIO ÖVER ELVA, ohyee.
sen var jag med kajsa en stund och efter det med linnea, vi åkte och handlade glass på hagagrillen.
och sen sov hon hos mig, värdens bästa dag. idag blir det en lika bra eller en bättre dag.
vi är ju lediga idag, så skönt. ha en jättehärlig dag
bilderna kommer inte nu men snart, idag iallafall tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0