inte haft tid att blogga, men ett innlägg får ni.

hejsan, har inte haft tid att blogga så jag gör det nu.
men jag har tyvärr inga nya bilder, eftersom att jag sitter hemma hos wilma.
fast jag har en som är ganska ny iallafall, som jag kunde kopiera från min bilddagbok, det var ju tur!!
just nu så bloggar jag och kollar lite på datan, och wilma pluggar, lycka till min vän hahaha..
 
men nu får ni veta lite om dagen även om ni vill eller inte.
först var det att åka iväg till sjukhuset och fixa en grej med öronen..
vet knappt själv vad det är som ä knäppt.

sen hann jag ganska bra till lektionen, bara 20 minuter försvann så jag och linnea hann redovisa, alla skulle läsa upp lite om en artist som man valt och sedan sjunga en låt av den, vi valde Alesha Dixon och låten "breathe slow"
sen så hade vi planering och epa, epa, engelska LUNCH.
för er som inte vet vad epa är så är det att man får välja ämne själv,
alltså det man behöver ha :)
sedan var det dans och hem, jag var med linnea och wilma !

lite långt innlägg men så blir det när man har någonting att säga.
men för er som vill lyssna på låten jag och linnea sjöng så klicka här : http://www.youtube.com/watch?v=-503QA6F08g 

hejdå, ha det bra vi ses imorgon, kram
emelie

en liten bild på mej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0