lite smått och gott från igår

hejsan,hoppsan jag tänkte bara berätta lite om igår, eftersom jag inte hade tid att blogga då.
linnea sov hos mej torsdag till fredag, och sen på fredagen vid ca. tolv kanske så mötte vi lovisa uppe på stan, vi gick och åt lite på bambo och kollade runt lite i affärer, sen när ja kom hem var jag med kajsa och wilma en liten stund, VI SOLADE
sen åkte jag iväg och kolla på entrés uppvisning med mamma. jättebra var det.
nu kommer bilder:
berättar mer om idag senare.



jag säger bara HAHAHAHAHAHAHA....



vi åt på bambo!



mer bambo.

det var allt och som sagt det kommer mer sen !
puss
emelie

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahahah, jadu.. vad vacker jag känner mig ;)

2010-05-21 @ 22:28:07
URL: http://linneasoerback.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; känn dej vacker :)

kram

2010-05-22 @ 12:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0