solig dag.



hejhej, ursäkta att bilden är lite suddig, men så får det vara nu!
idag har det varit en väldigt bra dag till och med i skolan faktist.
vi hade först lite läsförståelse, sen idrott och sist so.
och vi fick "ledigt" från språket, men det var för att vi skulle hinna cykla till adolfbserg(parkteatern).
vi skulle kolla på en dansuppvisning, ganska kul faktist.
jag har inte hunnit skriva mycke idag har inte haft lust eller tid, men men nu skriver jag.

hahha bilden..
idag har det ju varit mycket sol, jag och wilma tänkte sola
men när vi väl tagit ut solstolarna så tappa vi lusten. wilma doppa fötterna i poolen..
medans alex(wilmas lillebror) hoppa i helt och hållet. och med kläderna på till och med..
men så varmt tycker jag inte att det är, iallafall inte så man får lust att bada.. ute
nu måste jag plugga lite grann.

hejdå med er och ha en toppenkväll

emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0