har gjort mycke idag.









hej alla barn.. haha skoja men lite om idag:
vaknade så där poff och var jätteglad hehe..
först slöa ja lite framför tv:n och sen fixa jag mej..
efter några timmar åt jag lunch.. PIZZZAAAAAAAAA hahah..
men iallafall sen orkade jag äntligen baka cupcakes som jag har sagt att jag skulle göra för ett tag sen.
efter det målade ja naglarna vita med lite blommor och småsmå pärlor.
efter de så tog jag lite kort. som ni kanske ser och jag har nyss ätit kvällsmat.
men nu känner jag att jag måste bänka mig framför tv:n nu börjar ju talang 2010.

lite om min kläder idag:
jeanstights- ginatricot
vitt linne- ginatricot
i love new york tröja- lager 157
grön lång cardigan- bikbok

utekläderna:
vit halsduk- yves rocher
blå stickad tjocktröja- från min kusin
bruna converse- från min kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0