GUSTAVSVIK

hej på er..
idag har jag och sara varit på gustavsvik och badat hela dagen
så jag har inte kunnat blogga förrän nu. jag kom hem för ett tag sen och har bara hunnit äta.
sara hade aldrig varit på gustavsvik förut så det var ju kul men hon fick ont i huvudet och hade inte så stor lust att åka så mycket, men frida och eve var där så jag åkte lite med dom.

men vi ses senare elr imorn, ikväll ska jag kolla på kenza ,tyra show . det är faktist jättebra!
hejdå, ha en bra kväll . stor kram från mig

jag visar en bild från google så att ni får se hur det ser ut



den sista bilden var vell inte så verklig, men det är gustavsvik iallafall,
äventyrsbadet är precis uppbyggt såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0