LA PAMPA

tjena förlåt för dålig bloggning
men det har varit sjukt mycket i skolan den är veckan. ca 5 prov, så bara plugg!!

ikväll så har jag varit med wilma och hela hennes släckt på la pampa och käkat!
roligt, värre, ohh gud så mycket skratt

täkte bara berätta en rolig sak, när vi va på resturangen så fick vi typ kex som var rullade och så stopade jag i ett blad som smakade citron(citronmeliss) i heddas och sen åt hon upp den utan att märka att det var citronblad i och sen när hon hade sväljt allt så sa hon "jag tyckte att det smakade lite citronmeliss" ahahahahahahahahahah
jag och wilma typ börja gråta för att vi skratta så mkt, jag skratta typ i 10 min, det va roligare än det låter, hahaha jag dör :):):):)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: kusin sara

5 prov?! Vi får max ha 2 prov i veckan och ett per dag! :0

2010-11-23 @ 12:49:46
Postat av: emelie. svar till sara

ja! vi med, men lärarna kallar vissa prov för test och då blir det visst inte samma sak -_-

saknar dej kusinen!

2010-11-26 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0