många bokstäver

hej kära vänner.

förlåt men jag glömde helt bort bloggen idag, sorry
men jag kan iallafall berätta lite nu om dagens händelser
imorse gick jag upp, åt frukost och fixade mig och sedan skjutsade vi sara till tåg stationen och så åkte hon iväg hemmåt, jag tror att hon är hemma nu, så om du ser det här så hoppas att resan gick bra!
 
och när jag hade kommit hem igen så gick jag till wilma, jag hann inte ens gå in för att dom skulle precis fara iväg till haga centrum så jag hängde på. där handlade dom lite och sen åkte vi hem igen haha.. rolig resa :P
efter det så åt jag mat och kollade på ett avsnitt av kenza tyra show efter som jag glömmde det tidigare i veckan, jag gillar det programmet, det är roligt, hehe

sen så har jag varit hemma hos wilma och spelat kort med danne,wilma, (emelie och josefin wilmas kompisar från skåne var också där) så det var också kul, men när det började bli mörkt så körde vi anden i glaset, så himla kul och endå läskigt haha, nu har vi bara varit ute och sprungit runt lite ett tag. och så har jag,mamma och oliva satt en lyckta och en bild på simpsons grav , jag saknar honom så mycket så det är inte sant, men så är det.

ojdå, ser nu när jag har skrivit att det blev ett långt inlägg, kul för er som gillar att läsa, mindre kul för er som inte gillar det:) men ha det bra , så hörs vi nån gång i framtiden (imorn haha)

här får ni njuta och kolla på några bilder från halloween år 2007




så! det var allt, kramar från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0