plugg

hej på er!

just är jag så jäkla sur, sitter med en stor hög av läxor och vi har massa förhör,prov, redovisningar och inlämningsuppgifer, det kommer bli jätteskönt när den hr veckan är slut för då väntar 2 veckor prao, rolgt och inga läxor ingenting!!! hoppas jag, men vi kommer säkert få 170 papper com vi måse skriva om praoen på! :(
men jag hinner inte skriva mer nu måste ju plugga, men jag hoppas ni får ha det lite bättre än vad jag har nu!
puss och hejdå



så här ser jag typ ut just nu :I
hejdå igen hejdåhejdåhejdå!!!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

är du ledsen? :/

2010-11-15 @ 20:47:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till laila :

nejdå, bara arg på skolan och alla läxor :)

2010-11-17 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0