ny skjorta och en fin sång :)

imse vimse spinder klättrar upp för trån
ner faller regnet spolar spineln bort
upp stigen solen , torka bort allt regn
imse vimse spindel klättar upp igen

ja, det är vad jag har gjort idag, sjungit med alla söta barn
imse vimse spinel om och om igen. praoen fungerar riktigt bra , känns toppen
men på fredag är det slut på det roliga, elr nej! för då fyller jag ju år , love!
men på måndag börjar allt igen, redovisning och inlämnings uppgift redan första dagarna, ush!
men nu skiter vi i det , det är ju bara tisdag :P

vad har jag mer gjort idag då?
jo jag har vandrat runt i butiker på stan med frida,
jag köpte en finfin jeansskjorta på monki 400 kr, MEN med 50% rea, så 200 kr kostade den :)
men nu ska jag ta och kolla lite på tv, hejdå :)
 - sov gott , godnatt



så ser den ut för er som undrar, puss och hejdå!

ps. imorn börjar december månad och det är 24 dagar kvar till jul . wieee...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0