åh datorn är seg, fan!

det går inte bra att ladda upp bilder just nu så ni får dom senare.
jag vet inte vad som har hänt, men jag lovar er massor av bilder på mig och linnea.

annas då har eran dag varit bra?  min har varit helt okej, förutom att jag är helt förvirrad och fattar inte ett skit vad vi håller på med i skolan, men det löser sig, lite mycket just nu bara så det bli kaos i mitt huvud .
men eftermiddagen var grymt rolig :)
massa fina (och fula/misslyckade) foton och massa skratt som vanligt.
en bild kan jag nog lyckas få upp så här kommer den då :)
ha det så bra så hoppas vi på att bilder kommer upp senare ikväll eller imorn.



YES!! en gick, men om jag laddar upp fler så hackar hela datorn,
så det får bli den här så länge. puss och stor kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0