blå jacka

hej. det jag har gjort hela dagen är att letat jacka på marieberg och dansat.
jag letade nästan i alla affärer på marieberg,
och sen när vi åkte till stadium hittade jag en på en gång!! onödig tid haha..
men efter det så cyklade jag,frida och eve till dansen roligt, sevettigt och kul! :)
sen cyklade vi hem i mörktet och jag kan erkänna att det var lite läskigt i skogen hehe.
men jag hade ju frida och eve så.. det var ingen fara.
men har nyss ätit, var så jäkla hungrig efter dansen , men nu orkar jag inte skriva mer hejdå.
kram emelie

här är jackan jag köpte idag ( blev en blå ):

den är inte riktigt lika lång som den ser ut att vara.

så det var de, ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0