det är så kallt ute

nämen hej!
idag har jag bara tagit det lugnt.
jag sov till halv elva, åt sedan frukost och sen knallade jag ner till wilma.
sen har jag bara varit med henne hela dagen.
vi har varit på haga, där dom just nu har "tivolli" , inte många karuseller .
men egentligen skulle vi köpa godis på ica. men det vart att vi gick runt där lite. vi kollade på wilmas bror och hans kompisar när dom åkte karusellerna och sedan övertalade wilma mig att åka en :S
det var som ett parisehjul och sen satt man typ i "burar" som satt på hjulet som gick runt och runt.
men det läskiga var att "burarna" också snurrade så man var ju upp och ner hela tiden, ush aldrig mer haha..
(man jag får erkänna att det var rätt skoj)
 
och nu ikväll har jag ätit hos wilma och varit där hela kvällen.
snart ska jag sova.
imorn blir det nog en sväng på stan och en liten stund poå lager157,mer får ni veta imornkväll.
godnatt och dröm sött!

ta mig till tunisien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0