GODIS

hej mina kära vänner,`-
 om någon ens läser min lilla okända blogg (men erkänn den är mysig) haha..
just nu sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på idol.
och undrar och linnea ens kommer ikväll :)
daniel har nyss sjöngt, förlåt med han var inte bra alls, uch nej.

nyhet, eller jag kanske bara är trög men något som jag märkte idag iallafall-

GODISET PÅ WILLYS KOSTAR 37 KRONOR FÖR ETT KILO, HUR BILLIGT? JÄTTEBILLIGT, LOVE IT
OCH MITT GODIS KOSTADE 17 KRONOR OM NI VILLE VETA, OCH DET VAR MYCKE GODIS VILL JAG SÄGA
SÅ PASSA PÅ NU INFÖR HALLOWEEN.

HA DET BRA. FÖR DET SKA JAG HA (MED MITT GODIS) HEHE.
en stor bamsekram från mig.


bild från google, jag älskar godis, det var de , hejdå!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0