linnea fick äran att vara på bild denna gång, haha

hello!

idag har det varit en lång dag i skolan.
men vi avslutade ju med dans så det var skönt, efter dansen gick jag en sväng på stan.
först med kajsa,rebecca och linnea och sen bara med linnea.
köpte en kofta som ni kanske får se imorn. och så åt jag och linnea på McDonalds.. mums
imorn blir det ännu en lång dag, men det tar jag mig nog igenom :)
puss och sov gott i natt
e m e l i e


nämen sötis då. haha
om du tror att hon är seriös så tror du helt fel.
haha. bye!

Kommentarer
Postat av: linnea

ojojoj vilken snygging på bild!

pusssss

2010-10-05 @ 17:06:41
URL: http://linneasoderback.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadå!! pusssss

2010-10-05 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0