mysigt hos wilma

hejsan. sitter hemma hos wilma och myser.
har nyss tryckt i mig en kex-choklad :)  väldigt gott! men onyttigt.
nu ska dom äta så jag nåste nog gå här ifrån. men det gör jag inte iallafall :P
hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer att ha.

och vet ni!?  det snöade ute nyss, kul va? för att jag har verkligen längtat efter snön,
men jag tror faktist inte attt det kommer bli vitt ute, men man får ju alltid hoppas att man vaknar upp imorn och det är snöstorm, mysigt värre!
snart börjar idol, måste kila!
stor bamse kram från mig och wilma :)



förlåt edith att jag tar massa bilder på dig hela tiden.
men jag måste ju visa att du är så söt. och wilma har ju jättemånga
fina bilder på dej gumman! :)


hejdå kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0