nasjeh hejsan

hello!

sitter och kollar på svenska new york fruar , det är kul, för att dem är så borta eller jag vet inte men en blev till exempel upprörd för att hennes dejt ställde ner glaset före henne när dom skålade. eller för att några är 35 minuter sena med något som dom har tid att göra helda dagen. helt sjukt, men så kul tycker jag.
jag har pratat med lovisa en stund och gjort flätor i hela håret för att det ska bli lite vågigt imorn.
så jag ser lite " hej kom och hjälp mig" ut :) men det gör inget för finare blir det imorn iallafall.



åh så söta små gullungar. tyvärr så finns inte en av dom längre:(
men den lilla skitungen längst ner till vänster är min.
från början var alla wilmas eftersom att det var hennes katt som fick ungarna,
men sedan sålde dom alla, så jag passade på :P

det var det jag ville säga. godnatt vänner
kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0