om dagen

hejsan svejsan :)
sitter just nu hemma hos wilma i hennes soffa och kollar på "ensam mamma söker", mys.mys..
min dag har varit great!
imorse kom wilma hem till mig , sen åt jag frukost :) 
efter ett tag gick vi till wilma en stund, sen drog vi upp på stan,
wilma handlade ett par mjukisbyxor och jag en halsduk, tjock-tröja, vantar och mjukisbyxor.
det kommer vell bilder på sakerna lite allt efter som, tröjan får ni se här nere

och nu ikväll har jag dansat, ätit med familjen och varit här hos wilma en stund.
vi dricker cola och käkar ostbågar, och snart ska vi kolla på beck , det går på tv ikväll, missa inte!!
men nu ska jag sluta skriva, vi hörs mer ikväll kan jag lova:)



mysiga tröjan jag köpte idag.


cola älskar vi. kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0