rolig dag på stan

nämen hej hurrni!!
dagen har varit så bra, jag har ju varit ledig som ni redan vet!  
drömmde värsta knäppa drömmen inatt om att jag, rebecca och några tilll från klassen cyklade i skogen upp för stora backar och ner för typ stup, och vi plockade blåbär samtidigt och sen kom vi till en del i skogen där det fanns stora träd och buskar med krusbär, knäppt, jag vet och sen vaknade jag av att eve ringde.
så när jag hade ätit massa frukost och fixat mig så åkte jag till frida och eve. vi väntade en stund där sen kom
linnea och då cyklade vi iväg till stan, mötte upp lovisa och rebecca på vägen också. sen gick vi och åt på kinamuren, mysig värre!! och massa mat åt man, hållde på och sprängas!
men sen gick vi på stan en stund och jag hittade två fina saker, ett linne och skinn-shorts. bilder kommer vell imorn eller så.
är med wilma och olivia nu, men vi ska spela kort så måste sluta skriva nu. puss och hejdå



hade inga bilder på wilmas dator och ingen från idag,
men jag hittade en himla söt bild på edith i wilmas dator :)


ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0