du är min vän, jag älskar dej linnea

så här får ni några bilder som jag lovade, hoppas det duger :)






















gud så söt.



ja vad har vi här? en lite paparazzi kanske,
nej men han tog faktist en av bilderna thihi..



och här har vi två tollungar till som ville kolla på, kul va?
--------------------------------------------------------------------------------

äntligen gick det att ladda upp bilderna, men det gick inte fort.
och det är inte alla bilder men jag orkar inte ladda upp fler.
nu ska jag smita iväg och kolla på tv, sov gott, eller jag kanske bloggar mer.
vi får vell se, men hörs imorn gör vi iallafall.
kram


Kommentarer
Postat av: din vän

emelie, du är en riktig vän du.

jag älskar dig, du betyder mer än du tror!

pussii

2010-10-11 @ 20:55:28
URL: http://linneasoderback.blogg.se/
Postat av: svar till linnea

desamma, du betyder mest!

pusss

2010-10-12 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0