vasaskolan.

hejsan. min dag har varit helt toppen! först på morgonen så skulle vi vara på vasaskolan som är stängd och ska rivas,
men där var vi iallafall hela förmiddagen, det var ganska spännande faktist.
jag gick runt där med Karin, Adna och Emina.
tänk er en skola som det gått massa glada elever på och att det har varit liv i alla koridorerna och klassrummen, nu är det bara några få bänkar och lite småsaker kvar.
det känns lite tomt, lite öde och som att bara sorgen är kvar där. nu ryser jag, det var lite småläskigt i början.
men iallafall gick vi runt där och in och ut i alla tomma klassrum.

men jag var tvungen att springa iväg en stund för att jag skulle på hälobesök som alla gör i 8:an. det var inget fel på mig , rak rygg, lagom längd och vikt, äter bra och massa sånt :) ganska glad faktist!
sen har det varit 2 lektioner och dans, nu är jag hemma och har ätit för ett tag sen , snart är det mat igen haha..
 
nu orkar jag inte skriva mer just nu , men vi hörs ikväll. det blir ingen outfit-bild idag.
känns ju bra att visa vad man har ätit nu när skolsköterskan säger att man äter bra, haha:


men ser det inte lite gott ut iallafall ?
ha det bra! /emelie


Kommentarer
Postat av: Sofie

jooo jag älskar makaroner :D

2010-10-12 @ 18:38:01
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: svar till sofie

japp, det är ju så gott :)

2010-10-12 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0