hej, har inget annat att skriva här :)

hejhej!
idag slutade vi ett ! och jag gick på stan med kajsa och linnea.
jag hittade ett par jeans och några kollegeblock,
och jag tänkte köpa ett par skor men det kanske blir imorn , jag visar bild på dem här nere!
men nu ska jag kolla på idol.
som ni kanske märker så bloggar jag bara på kvällarna, men det är för att jag har fullt upp på dagarna,
men kika in lite senare på kvällarna så hittar ni nog något inlägg!
vi hörs imorn.

tips: om ni ska köpa kollageblock så köp på korthuset.
jag köpte där på korthuset och sen gick vi till någon bokhandel
och kajsa bara "kolla emelie dem kostar 89kr här"
och jag bra "vaaaaaaaaaaaaaaa? va bra att jag köte på korthuset"  
hahahh, visst kajsa och linnea?

juste!  jag ska länka linneas blogg, så kolla in den här : http://linneasoderback.blogg.se/
 
KÖPA ELLER INTE KÖPA?


kram kram emelie

Kommentarer
Postat av: linnea

puss pårej din lilla korv

2010-09-22 @ 21:05:41
URL: http://linneasoderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0