lilla jag är glad

tjena mors!
asså jag fattar inte jag är jätteglad utan anledning, det är skola imorn så jag borde inte vara glad, men men så kan man vara ibland.
just nu är jag bara tvungena att göra såhär:
hhahahahahahahahhaaahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahhahahaha    
så hehe.


nu börjar vi om: 
jag precis kommit hem från dansen och sedan ätit- hamburgare och klyftpotatis mums!
även fast jag har dansat i en timma och en kvart vill jag fortfarande dansa! :)
men jag tyckte att våran grupp var lite för stor, vi kanske var 20 om inte mer.
och sen var det massa människor i gruppen som var typ i min mammas ålder... okej jag kanske överdrev lite där men nästan hehe ;)
men man ska inte klaga hahah, men jag gör det endå :P
men nu ska jag inte babbla mer om ointressanta saker. hahah.

eftersom jag inte har några nya bilder så får ni en från när jag var jätteliten.
eller ni kan få se några:







haha, bilder på mig när jag var liten som sagt.
hejdå, kram emelie

Kommentarer
Postat av: kusin sara <3

GULLUNGE! :) <3

2010-09-20 @ 17:52:59
Postat av: Anonym

sara!

tack, puss

jag saknar dej, kul att du läser bloggen :)

<3

2010-09-20 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0