om idag och music!

hejsan! dagen har vart bra, i alla fall efter ett, för då slutade vi ;)
efter skolan var jag på stan med kajsa och linnea, kul hittade lite fina saker, tänkte ta kort på dom snart så får ni se.
men jag kan ju skriva sålänge vad det var:
en stor blå tröja från ginatricot 199 kr.
örhängen med silverblad från cubus 49,50 kr
ringar från duo 10 kr/st.
bikiniunderdel från H&M 10 kr REAAAAAA
och kanske något mer som jag har glömt!

just nu sitter jag och sjunger med i shakiras låt waka waka hahaha..

when you fall get upp oh oh
and if you fall get upp eh eh
tsamina mina zangalewa cuz this is africa
tsamina mina eh eh
waka waka eh eh
tsamina mina zangalewa cuz this is africa..

jag vet inte vad det betyder men det är iaf en del av låten.
hör och se själva :)




hejdå ha det bra
puss/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0