dagen & mina kläder :)

hejsan.
dagen har varit lång, och jag har inte kunnat blogga.
men jag hoppas att det inte gör något.
vi hade dans i skolan idag och vi dansade men käppar (jag har ingenaning om hur det stavas).
och nu efter skolan har jag varit med linnea! och vi hade kul som alltid, du är bäst!
men nu ska jag nog ta och kolla på tv :) och kanske plugga, men det är tråkigt.
men ibland måste man göra saker som man inte vill, som våra lärare säger- _ -
och sen tjatar dom om att vi måste äta bra frukost för då blir vi gladare.
men jag  tycker att dom istället bara kan skippa proven och läxorna så blir vi ju glada.
hahah, nej nu ska jag sluta skriva innan det blir för mycket som det redan är, hehe 
kram emelie.



dagens kläder:
leggings från Monki
tröja från Bik Bok
halsduk från www.ellos.se
klocka från www.cocoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0