låtar.

tjena, jag kollar fortfarande på idol-repriserna, och det kommer jag göra ett tag till :)
för er som gillar jonas brothers(jag tycker inte deras musik är bra, jag gillar jag inte killarna i gruppen heller) så går det ett repotage om dem just nu på 5:an.
 tänkte lägga upp några låtar som jag brukar lyssna på nu för tiden hehe.
det är både för mig så att jag inte glömmer bort dem och för er om ni har lite musikbrist:
flera låtar kanske redan finns på bloggen men här har ni dem samlade.


1.stickwitu - the pussycat dolls



2.somebody to love - justin bieber



3.so big - iyaz



4.love the way you lie - rihanna & eminem



5.microphone - darin



6.bumpy ride - mohombi


hejdå,hoppas ni gillar någon låt!
kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0