bilder från idag, LÖRDAG!!!

hejhej.. jag och wilma sitter just nu i min säng och kollar på massa bilder från idag.

det har varit en riktigt bra dag idag.. började med att åka upp på stan med wilma, kajsa
och kinga, wilmas klass skulle sälja kakor så vi hängde med.
när vi hade stått där i 3 timmar så gick vi och år kinamat, och sen kollade vi runt lite på stan,
ni kan få se vad jag har köpt nån annan dag, imorn kanske?

och sen nu ikväll har jag ätit mat, hoppat studsmatta, kollat på big brother och varning för barn.
men nu ska vi spela kort och kanske se på någon film! mys!
vi hörs imorn, här kommer bilder från idag, fula bilder (!)

sötisarna kajsa och wilma

jag och wilma

kajsa, haha

hahah, vi missade bussen med en sekund så vi satte oss på gatan och väntade,
med popcorn, ostbågar och dricka, mysigt!


VACKERT!

:D!



och så får ni se vad jag hade på mig idag på stan:

bilden är inte så fin haha, men iallafall,
BYXOR - CUBUS, LINNE & TRÖJA - H&M, HALSDUK - ELLOS, JACKA - LA BOOM, SKOR - CONVERSE

HA DET FINT/emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0