Dr. Martens

hejsan svejsan, kollar på halv 8 hos mig just nu haha, elr kollar och kollar, det är på tv iallafall.

har jag bara kollat runt på massa skor på internet, mest på Dr. Martens så jag har fixat några
collage med sånna slags skor, hoppas att ni gillar't, och jag kan bara säga ett ett par Dr. Martens
det måste jag skaffa, jag tror att det blir ett par med engelska flaggan längst fram om jag köper.
jag har hittat en sida där dem kostar från 700 kr st.




dem rosa och vinröda är också riktigt fina!




här ovanför ser ni de som jag pratade om förut,

det finns även i låg modell, men själv gillar jag den högre modellen bättre.
ha det sjukt bra nu och så hörs vi senare eller imorgon!
/emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0