EN FIN DAG

hej på er, har inte kunnat blogga idag, vi har haft "påskfest", eller vad man ska kalla det, nästan hela dagen. mysigt har det varit, jag vaknade vid 10 av att Danne och Wilma kom, sen slängde jag på mig lite kläder och gick ner till Wilma och vi fixade namnskyltar och sånt till lunchen.. efter det så spelade vi lite kubb och gjorde lite allt möjligt innan vi skulle äta mat, efter maten så spelade vi brännboll med typ hela gården och sen så nu ikväll så har vi grillat och pratat, ätit popcorn, godis och haft allmänt mysigt! en lyckad dag har det vart iallafall!

och jag hade inte med mig kameran, men tog en bild med mobilen, så den får ni se-

suddig och lite smått ful men det funkar, puss puss puss
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0