FINA MINNEN SOM ALLTID KOMMER FINNAS KVAR

mitt påsklov har verkligen varit så jäkla bra, härligt väder hela veckan och SOL SOL SOL!
ha mest bara gått runt och trott att det är sommar haha.

men iallafall, berättar lite om vad jag har gjort under varje bild som jag har tagit och alla bilderna är tagna med mobilkamera och oredigerade, så det är inte världens bästa kvalitet, men jag hoppas att det går bra iallafall.

I måndags var det varmare ute en inne, kändes som sommar hela dagen..






Det blev även en sväng till haga för att köpa glass med Edith, Wilma, Kajsa och Becca.



Tisdag- åkte och köpte glass som vanligt med Wilma och Edith. MYS!




I onsdags var jag med Frida och Wilma, Edith kom även lite senare och vi åkte iväg och handlade pizza, mysmys!


I torsdags var jag på stan med Becca och sen på kvällen hade Kajsa fest!







I fredags var jag på stan, willys och McDonalds med Wilma, har ingen bild från just stan och när vi skulle åka bussen från Willys (oxhagen) så missade vi två stycken på rad så vi gick till Haga Centrums busshållsplats och det är där alla korten är tagna, och så har jag föresten fått äta godis över påsk, mums! men inte så mycket.

nu är det slut, jag har faktist ingen bild från påskfesten, eller från hela dagen i går, men en på mina mashmallows finns ju i ett tidigare inlägg, och idag har jag redan berättat om (finns i inlägget före detta)

pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0