mysig kväll med en kopp varm choklad och kakor!

hej fina ni!
just nu är jag så glad, jag har haft vårkänslor i kroppen hela dagen, fram tills det började regna!
men iallafall så har jag varit ute och hoppat studsmatta ett tag förut,
och det har till och med varit varmt! dagen började med att wilma och jag gick upp vid 11
sen började laga pannkakor, och sen har vi mest vart ute (med kajsa också) och så har jag dansat!

just nu sitter jag och laddar upp med en varm kopp choklad och ballerina kladdkaka inför en lång men antagligen rolig vecka prao, jätte jätte skönt ska det bli, för att nu är det inte skola på 3 veckor, först en vecka prao, en vekca påskolov och sen en till vecka prao, BÄST!
och sen är det bara ungefär 5 veckor till skolavslutningen wiieee!

jaja, nu ska jag kolla på tv, duscha och bara inte göra någonting! myspys... hejdå!
imorn bilr det lunch på stan med Matilda och resten av dagen tillbringas i en blombutik.
ha det riktigt fint nu, vi hörs imorn, puss puss puss

eller föresten det kommer upp ett collage här snart, och jag har kommit på att det kanske stavas kollage på svenska, men jag skriver collage iallafall! haha

en liten närbild på min kära höna-kopp!
/emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0