..

måste bara berätta en grej, idag har jag nämliget sett Kenza (www.kenzas.se), och andreas Wijk (www.andreaswijk.se), om ni läser någon av deras bloggar så vet ni säkert redan att dom håller på att spela in ett program som heter modelljakten, så det var alltså det vi kollade på idag, kul faktist förutom att det var så sjukt mycket folk så jag orkade inte stå i någon kö eller något för att ta bilder eller så men slänger upp två bilder på dom ifall ni inte vet vilka det är.

och ja jag vet att jag ska blogga lite på devote nu, men jag måste fixa till den lite innan, så håll ut jag säger till när den är klar, först måste jag veta hur man gör överhuvudtaget haha jag fattar ju ingenting utav det just nu.



där har ni dom! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0