american idol, kläder

hejsan,hejsan..
sitter just nu och kollar på american idol, himla kul att se på alla som gör bort sig, HAHA
det är ju så synd om dom, det är också många som är skitbra ju!
gillar nog till och med amerikanska idol mer en svenska, elr nej förestsen.
det är ju samma sak. bara att dom pratar olika språk,thihi
jag älskar båda två, men roligast är ju alla auditions, elr vad tycker ni? 
nog om det nu tycker ja....här får ni se dagens klädval:



byxor från H&M, tröjan har jag gjort i syslöjden HAHAHA,
ringar från style by tyra och gina tricot, ear cuff från ebay.com

P U S S
/emelie

Kommentarer
Postat av: Edith

Snygg tröja som det står Emelie på har du sytt den själv? Och Emelie har du tänkt på att din blogg nästan bara handlar om mat? haha :D

2011-02-26 @ 12:45:52
Postat av: sv till edith

tack du! ja jag har sytt den själv :P

HAHAHAHAHAHAHA, ja jag vet.. men det är ju kul :P fast kanske inte :)

2011-02-26 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0