kläder och linnea

hejsan elr typ godnatt , elr inte än haha..
elr godmorgon kanske det är ju en ny dag nu , men nu skiter vi i det :)

min dag har varit riktigt bra, ha varit med linnea hela dagen vi har bland annat kollat
på anagina show , städat min garderob, pratat och ätit enmassa mat ! :D
 
vi sitter just nu och kollar på blue water high som vi alltid gör när pean sover över, haha..
men nu visar jag bara några fina bilder på hur det vart i min garderob när vi städat den och sen får ni se nästan ALLA mina skor, och så några tjusiga bilder på linnea söderbäck i t.ex mina superfina gula solglasögon
(haha) !!




 
det var dom jättefina bilderna på min bästa vän då !

och såhär vart det när vi hade städat:





och så nu till skorna !!:



jag börjar från det vänstra hörnet högst uppifrån och skriver vart skorna kommer ifrån.

1. svarta sandaler- från en stor butik i västerås (har tyvärr glömt namnet på den)
2. tygskor med kilklack på - från din sko
3. ljusrosa tygskor - från www.ellos.se
4. röda tygskor - också från www.ellos.se
5. kängor - från skopunkten
6. stövlar - från H&M
7. svarta sandaletter med kilklack - från skopunkten
8. svarta låga converse skor - mammas kusin har köpt dom i USA
9. helsvarta converse skor - köpta i Tunisien på en marknad
10. blåa tygskor - från din sko
11. bruna converse skor - fått av Lovisa
12. foppatofflor - från din sko
13. bruna sandaletter med kilklack - från skopunkten
14. sandaler (blandbärgade) - från www.ellos.se
15. millitärfärgade (kamoflage) - fått av Wilma
16. vita converse skor - från www.ebay.com
17. vita kilklackskor (dom heter något annat egentligen) - köpta på mallorca

det var allt jag ville säga idag !! hejdå, ha det bra !
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är alltid så vacker på dina bilder emelie, du fångar verkligen min fina sida. tack!

eller??? ;)



bäst är du iallafall. puss

2011-01-04 @ 21:47:48
URL: http://linneasoderback.blogg.se/
Postat av: emelie sv. t linnea

jo verkligen vackert haha :)



puss, du också!

2011-01-05 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0