ett par bilder

hej, blir nog bara en dag hemma idag. hade inte tänkt att göra något alls. vädret är inte heller så fint som det kan bli, men det gör inget. tänkte visa lite bilder ifrån skara sommarland, det vart inte många alls för jag inte ville ha med kameran i karuseller och sånt, men jag skulle få några av Sofia så dom kan jag visa en annan dag.



















för er som inte ser vad det är så är det MASSA fiskar, jäkligt äckligt, helt otroligt många.
var föresten på cloetta (ni vet coklad, kexchoklad, plopp, center och alla dom där sorterna), det är typ något slags lager, eller.. åh jag vet inte hur jag ska förklara med det var lite billigare och så där än i vanliga mat butiker, haha.. bilder kommer, jag lovar. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0