today I don't feel like doing anyting

hejpåer, har haft en mysig dag med bad i poolen, sol och lite godis. ikväll blir det att gå ut och gå en sväng, ett till dopp i poolen och efter det någon mysig film trorja.

dom senaste dagarna så har jag varit och badat, sovit på studsmatan och i torsdags var jag i en annan liten stad och gick på marknad, fick med mig några smycken hem så jag tänkte visa dom nu iallafall och så hörs vi senare, imorn eller någon annan dag då jag har någonting att säga. puss



turkost armband och ring som sitter ihop med en kedja i mellan- 50:-
ni får bättre bilder på någon annan dag




halsband och örhängen (som tydligen var ifrån egypten, om man ska tro på det)- 100:-


halsband (från Grekland sa han som sålde det?)- 100:-

tycker att allt är lite anorlunda på något sätt, men jag vet inte, gillar't iallafall, haha hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0